Velký zážitek

29.07.2013 21:21

Tak mám za sebou velký emotivní zážitek, který v sobě budu mít uchován hodně dlouho. Po několika lovecky neúspěšných večerech, kdy i u řepkového pole trávím celou noc, se mi včera konečně zadařilo. Během půl hodiny jsem ulovil 3 prasata, každé o přibližné váze 45kg. 

Řepkové pole bylo jednou celé obsekano a uprostřed udělanej dosti širokej průsek, takže idealní na klidnou střelbu. Až okolo 21 hodiny kvůli úmornému vedru jsem zasedl. Hned po usednutí na 2metrový přenosný žebříček, který jsem si udělal loni (jak já říkám řepkový) byly slyšet prasata. Po pár minutách do průseku vytahuje první rudl 8 lončáků stejné velikosti. Na poslední usazuji kříž a prohřatým večerem zazněla první rána, prase zůstává v ohni, ihned pohotově přebíjim. V řepce se seběhla neuvěřitelná mela, a najednou pět minut klid. Pomalu slyšim malý šuštot a na kraji pruhu vytahuje samotné prase. Jistim jestli nejsou přitomni i selata. Bylo samotné idealní velikosti umisťuji kříž druhá rána psase odběhlo necelých 5m a odkazuje. Pomalu, ale jistě se začalo stmívat, a já si uvědomil, že ráno musím brzy do práce a mě čeká náročná ale příjemná práce s 2 prasaty. Pomalu a nehlučně jdu k prasatům a najednou periferním zbystřením spatřím dalšího rytíře. Neváhám a usazuju červenou tečku v šeru mírně za plec. Po příchodu k prasatům vykonávám mysliveckou poctu a děkuji mysliveckým patronům. Toť můj večerní nezapomenutelný lov.  Dnes už jen zapíšu do své lovecké kroniky.