Shrnutí posledních dní :-)

17.03.2014 21:14

Moc velkou radost mi udělala Renssy a Hesča, když parádně dohledaly ulovené prase, které odešlo zhasnout do rákosí. Sice jsem měl obavy, aby tam nebylo zalehnuté i jiné prase, ale dopadlo to dobře. 

Bonča se hárá a konečně "nakazila" i Hesču, která se měla hárat už v prosinci. Je ta příroda celá nějaká poblázněná z té zimy - nezimy. Holky už shodily kožichy, když ty mrazy nepřišly.

Zprávy a fotečky o trimování poslala Aimy a Cody. Jsou to fešáci :-).  Cody se začíná připravovat na zkoušky. Doufám, že na ně zavítá i k nám, když tu byl i táta Max :-)

Ve středu 12.3. přijela na návštěvu Dorisska. Je to pěkná dračice a celá máma - postava i chování. S pánečkem  jsme pěkně poklábosili o všem možném, ale hlavně mi udělal radost, že se pomalu připravují na zkoušky.  Jsem moc rád, že dorazili a už se těším na příště.

Tuto sobotu dorazí Daisy, kterou jsem od odběru neviděl. Doufám, že zůstala drobounká a je z ní šikulka. Byla u nás nejdéle a máma si už představovala jak si ji necháme. Byla jako štěňátko moc pěkná. Páneček se chystá na přípravu na vlohovky, tak si popovídáme co a jak.   

Konečně mi dorazil průkaz na posuzovatele z výkonu psů. Ještě musím pořešit razítko a můžu v případě potřeby začít.