Déčka byli na výletě

25.07.2013 16:19

Dnes jsem vyvezl déčka k veterináři na prohlídku a první očkování. Pan doktor s nimi byl moc spokojen a provedl jim důkladnou prohlídku. Pochválil mě, že mám zdravý chov, že se setkal s chovatelem borďáků a i jiného plemene, který má u štěňat v uších roztoče. A já se pořád divil, proč jim pokaždé před očkováním svítí do uší a kouká lupou :-))). Tak mě jeho pochvala hřála. Všichni byli stateční jen se jim moc nelíbila cesta v teplém autě. Celou cestu mi pěkně muzicírovali.  Jinak se mají moc dobře. Nemůžeme  okolo kotce jen  projít a nechat je tam zavřené. Lumpačení po zahradě se jim moc líbí. Renssy jich už má dost a někdy na ně zavrčí, aby ji dali pokoj. Je to jen, ale takové výchovné vrčeníčko. Stále hledáme pro fenky nové pánečky. Opravdu už budu věřit novým majitelům, že si štěňátko vezmou jen tehdy, až si pro něj přijedou. U předchozích vrhů se mi nestalo, že by si někdo zadal fenku a pak se už neozval, nebo si to rozmyslel a ani se pomalu neozval sám na zrušení zadání. No nic, věřím že na holky čeká někde opravdový páneček, kterému budou dělat radost.