Zoubky začínají padat

18.10.2013 10:50

Déčka začínají přezubovat. Ozval se páneček Dory a Doriss. Holky jsou prý učenlivé a mají se dobře. Jsem rád, že dělají radost.

Ozval se také Cyr, který plní vše co páneček po něm vyžaduje. Pániček mu asi dopřává víc granulek, než je potřeba, anebo si Cyr střádá na zimu :-)).

O minulém víkendu jsem v sobotu dělal hospitaci na lesních zkouškách u OMS Kolín. Psů bylo jen 6, takže  bylo rychle hotovo. Přišla se tam za mnou podívat Aimy z Mirdova chovu se svou paníčkou Kamčou. Aimy je moc pěkně stavěná a Kamča ji měla pěkně vytrimovanou, ikdyž to byla její premiéra. Aimy poslouchá na slovo a tak to má být. Mám z holek radost :-)).

 

V neděli jsem byl pozván na střeleckou soutěž na asfaltové holuby. Byl jsem poprvé a tak moje výsledky nebyly zas ta moc dobré :-)). Vše dotrénuji a příště to bude určitě lepší. Památku mám na rameni dodnes.