Zátěžová zkouška

03.10.2011 22:10

Minulý týden jsem si pořídil na své " přibližovadlo " Škoda Octavia  TDI 4x4 závěsné zařízení, abych sebou na lov mohl vozit síť pro případ, že ulovím. Dnes jsem vyjel se sítí poprvé a hned jsem mohl provést zátěžovou zkoušku. Po 18 hod. mi vyšli 2ks lončáků. Po jednom jsem vypálil a střelený kus vyhasl na místě. Podle odhadu kanec váží 55kg. U lovu  mi asistovala Renssy a než jsem provedl vývrh, tak si s prasetem pěkně zadováděla. Ještě by mi udělala velkou radost, kdyby zahlásila. Aby to Hessy nebylo líto, tak jsem pro ni sjel domů. Byl to krásný pohled, jak si to ty moje holky užívají. Vzájemně se podporují v dovádění a kdyby mohli tak prase odtáhnou.  Na síti se přikurtované prase ani nehlo, tak jsem moc spokojen, že mi  odpadl  úklid kufru po barvě. Zítra ještě pořídím nějaké fotečky než vyženu fešáka z kůže.    

 LOVU ZDAR