Samá práce a není čas na psaní....

04.05.2014 19:00

Omlouvám se všem, kteří sledují tyto stránky a čekají na nějaké novinky, které bohužel nepřicházejí :-(.   Nestíhám vůbec nic a přitom jsem v jednom kole. Dal jsem se do výroby chytáků na škodnou pro sebe a kamarády a to mi zabralo dost času. Připravujeme s kámošem další přírodní nory. Pár kilometrů jsme nachodili na obhlídku již hotových nor.

Holky se vystřídaly v hárání. Renssy se uzdravila ze setkání se škodnou  v umělce. Měl jsem o ni velký strach, mordu měla hodně potrhanou na několika místech. Strach jsem měl hlavně i o levé oko, jehož víčko bylo několikrát natržené. Skoro 14 dní byla na antibiotikách a hýčkali jsme si ji doma. Naštěstí se nic nezanítilo a vylízala se z toho bez větší újmy na kráse. Teď už ji morda zarůstá srstí a za měsíc nebude nic znát.

Parádně jsem si užil velikonoční víkend s partou nadšenců do loveckých psů v Nošovicích. Byl to takový malý nácvik na blížící se setkání BRT ve Štokách.

S Bončou jsme si dali tento týden cvičně disciplíny na lesní zkoušky. Barvy mám zásobu tak budeme chodit častěji. Bony je čerstvě vytrimovaná je to kočka s pěknou stavbou těla. Musím ji ale granule odměřovat, protože by spořádala dávku i za maminu. 

Holky mají nového kamaráda přes plot :-) Sousedi si pořídili psa irského setra. Takže si umíte představit ten koncert, když se všichni sejdou u plotu. 

Tento týden jsem se dal do obvolávání pánečků našich odchovanců C a D. Cora, Cody a  Doník se mají parádně a začínají se připravovat na zkoušky. 

Cody byl u nás cca před měsícem na návštěvě. S tátou Maxem tvoří parádní dvojku. Je to ale pěkný cvalda, tak jsme se domluvili na změně granulí a uvidíme co to s ním udělá. Jinak je páneček spokojen:-).