Návštěvní víkend

08.12.2013 21:04

Na tento víkend jsem byl pozván na naháňku do Dlouhé Vsi u Sušice. Moc jsem se těšil, že opět po roce uvidím Berryho a Argíího a jejich pánečky. Vzal jsem sebou jen Hesču. Cesta byla v sobotu ráno náročná a dorazil jsem na místo v době zahájení naháňky. Bohužel štěstí nepřálo a byla ulovena jen jedna liška. Náladu nám to nezkazilo a odpoledne jsme poseděli a popovídali. Z kluků jsem měl radost. Berrymu se pekně vytvarovala hlava a je z něj moc pěkný chovný  pes. Moc pěkně pracuje na černou a dělá pánečkovi radost.  Na Arggím je stále vidět, že se rád nadlábne.

V neděli před polednem jsme s Hesčou vyrazili za její letošní dcerkou Ceysinkou.  Je to moc hezky stavěná fenka s pěknou hlavou a srstí. S pánečkem teď  trénují hlasitost na lišku. Přidávám na úvodní stránku její aktuální fotečky - z nových domovů C.

Moc jsem rád, že jsem vyrazil na cestu a viděl naše odchovance :-).