Naháňky VLS

13.11.2011 11:01

Ve čtvrtek 10.11.2011 jsme se s Hessy účastnili naháňky VLS Mimoň - lesní správa Lipník. Byl jsem pověřen vůdcem skupiny, za což jsem byl moc rád. Hlavními lovci byli střelci z Francie. Nahánělo se v lesních porostech. Počasí nám přálo. Hessy byla moc šikovná odbíhala a často se mi vracela ukázat, že je v pořádku. Reflexní vesta je supr věc, protože byla Hessy krásně vidět, ikdyž odběhla dál.

Celkem se ulovilo 6ks černé zvěře a 2ks zvěře holé. S průběhem celého dne jsem byl spokojen.

 

V pátek 11.11.2011 jsem se už bez Hessy účastnil naháňky VLS Mimoň - lesní správa Hamr na Jezeře. Účast lovců byla stejná jako ve čtvrtek. Výřad byl, ale slabší než ve čtvrtek. Uloveno bylo 2ks černé zvěře, 5ks zvěře holé a 1ks zvěře mufloní.  Jako honec jsem byl za ty dva dny dosti znaven.

Večer jsem si ale udělal radost ulovením 36kg selete v honitbě MS Mezilesí Čachovice. Šel jsem na místo, kde jsem ulovil předešlé sele v neděli večer.