Bonnys obstála :-)

19.10.2014 17:02

Tak  máme víkend v lese zdárně za sebou.

sobota -  BZH na nástupu bylo celkem 8 psů - 5 bordíků, 1 kopov, 1 jagoš a 1 jezevčík. Pesani měli práci na šlapané stopě pěknou, občas některý sešel, ale lože našli všichni. Parádní a vítěznou práci předvela fenka jagteriéra. Obstáli všichni.

neděle -  BZ na nástupu už nás bylo o 4 psy více a vypadalo to jako mini sjezd BRT :-). Z 12 psů nás bordérů bylo 9, jeden křepelák a 2 jezevčíci. Na pobarvené stopě měli někteří trochu problém, ale co jsem tak vyposlechl tak to i v některých případech byla vina vůdce, který svému psu nevěřil a zbytečně ho zradil. Bonča šla barvu parádně, ikdyž čekání na výkon disciplíny bylo dlouhé. Vylosovaná jednička nám moc štěstí nepřinesla, protože pobarvenou stopu jsme šli jako jedni z posledních. Na odložení jsem šel na jistotu a raději jsem Bonču nechal na řemeni, aby náhodou neměla chuť mě potrápit jako na lesních zkouškách.  Ani se nehla potvůrka. S celým průběhem zkoušek jsem byl moc spokojen a Bonča byla odměněna samými čtyřkami. Vítězem zkoušek byl pes BRT. Obstáli všichni.

Pro letošek máme po zkouškách a teď se budeme pomalu připravovat na naháňky. První máme v polovině listopadu.