Bonča měla den " D "

03.02.2014 20:03

Bonča je pořád strašná lumpajznice. Stále čekám, kdy dostane rozum, ale pořád vymýšlí nějaké lumpárny. Hesča s Renssy ji mají dost a už jsou na ni někdy pěkně ostré - spíš teda Hesča. Renssy v sobě má ještě asi maminkovský pud a má trpělivost.

Na poledne jsem je všechny pustil na dvůr proběhnout a prohlásit koně, které neustále chodí okolo našeho plotu :-( někdy to už je opruz a holkám se nedivím, že jančí. Bonnýska se při tom asi nudila a během pár minut zlikvidovala botu mé sestry - bych ji přetrhl. Zas pak si ale říkám jestli nejsou Bonča s Hankou domluveny na likvidaci, aby mohla Hanka na mě mámit boty nové. Loni v létě takto přišla k novým žabkám :-).

A tak jsem ji za "odměnu" vzal na procházku. Tentokrát jsme vzali i kulovnici, co kdyby náhodou :-). Toulali jsme se cca 1,5hod. a najednou začala Bonča pobíhat a hlásit okolo houští s prutem natěšeným napřímo. Najednou to zarachotilo, zacílím a padne rána. Lončák si ještě kousek popošel a padl. Bonča si ho hezky našla. Vykonali jsme poctu ulovené zvěři a vyrazili  k domovu pro auto. Na hlavní silnici jsem viděl, že auta přibržďují. Za chvíli jsem už viděl srážku osobáku a pěkným divočákem. Byla to bachna  78kg po vyvržení. Bonča byla jak u vytržení a mě čekala práce vyvržení a odvozu. No řekněte není to pěkně prožité pondělní odpoledne??

Sice bych měl sedět  doma  nad zkušebním řádem, ale potřebuji tu hlavu také provětrat.      

Fotečku našeho kusu dodám jen co zjistím jak ji vymámit z nového telefonu :-).